joi, 22 mai 2008

Toate Tarfele si-au SCOS Lenjeria la Spectacol (PART 2)

* ATENTIE !!! CONTINUT EXPLICIT !!! ATENTIE

LUmee !!! lumeE !!! Spectacol pe Hi5 si netlog

* Ca sa nu fiu considerat misogin (cu toate ca o mare parte din femeile din romania nu merita altceva sa intalneasca) cand am spus tarfe nu m-am referit doar la sexul feminin.
* Pe aceste magnifice portaluri de finding new & old friends gasesti si barbati (cam ciudat sa le spun asa) retardati (foarte) care provoaca o greata in masa uploadand pe internet poze cu dumnealor in diferite ipostaze care mai de care mai penibile. Anumite "personalitati" sprijineau peretii in scopuri fotografice , altele isi aratau masele musculare create prin distrugerea masei cerebrale care era si asa destul de putin dezvoltata, unele isi pozau fetele stalcite la bordul diferitelor masini care bineinteles nu erau ale lor (uneori erau cumparate de catre parinti, ei nici intr-o suta de ani nu ar fi capabili sa "produca" bani sa cumpere asa ceva).
* Aceleasi personalitati sunt cele capabile de a da commentarii de tot kkt-ul la pasaricile minore care isi etaleaza lateii.

* Vis-a-vis de faptul ca mi s-a spus ca daca ceva nu-mi place sa nu ma uit. Partial adevarat , aveti tot dreptul in a va face de kkt pe marele WWW eu doar imi spun parerea, iar daca voi sunteti capabili sa cititi nu sunteti si obligati sa cititi ce scriu eu aici. GOT THAT ??? focus bitchsss

* La partea cu masinile exista si o parte buna, pentru ca majoritatea au spirit de pilot (nu si talent) si fac cum fac alaturi de transportoarele de latei cu care se cupleaza sa parcheze impreuna vesnic masina cu peste 150 km/h pe stalpi, copaci, cap de pod, case, semafoare, tramvaie, alte masini (din contrasens sau nu), trenuri, si lista este uimitor de lunga. La o viteza de peste 150 km (care uneori trece de 200 km/h cumulat) cele 12 airbag-uri pot sa fie si de mii de litri de aer ca tot degeaba. Astfel ei raresc randurile prostilor, care surprinzator nu duc lipsa de intariri deoarece ei sunt imuni la boli si se inmultesc exemplar (cand vine vorba de cei din Romania sau SUA).


END OF PART 2

Niciun comentariu: