miercuri, 6 iulie 2011

Mama m-a Invatat!!!

Mama m-a invatat CUM SA DEVIN UN ADULT - "Daca nu mananci toata ciorba nu o sa te faci mare !"
Mama m-a invatat GENETICA - "Esti exact ca tac-tu ! "
Mama m-a invatat despre DREPTATE - "Intr-o zi o sa ai si tu copii, si o sa fie ca tine! Sa vezi atunci cum e !"
Mama m-a invatat despre A PRIMI - "Ti-o iei tu cand ajungem acasa !"
Mama m-a invatat CUM SA INFRUNT O SITUATIE - "Ce ai gandit? Raspunde-mi... nu-mi comenta !"
Mama m-a invatat despre MEDICINA STIINTIFICA - "Nu-ti mai tot incrucisa ochii ca-ti raman asa !"
Mama m-a invatat CUM SA MA GANDESC INAINTE - "Daca nu iei nota mare ai sa ajungi maturator !"
Mama m-a învăţat IPOCRIZIE: “Ţi-am spus o dată, ţi-am spus de un milion de ori – nu exagera!”
Mama m-a învăţat CICLUL VIEŢII: “Eu te-am făcut, eu te omor.”
Mama m-a învăţat INVIDIA: ” Sunt milioane de copii mai puţin norocoşi în lume care n-au părinţi aşa de buni ca tine!”
Mama m-a învăţat CONTORSIONISM: “Te “uiţi” vreodată la murdăria de pe gâtul tău!”
Mama m-a învăţat despre REZISTENŢĂ: “Vei sta aici până termini tot spanacul.”
Mama m-a învăţat despre VREME: ” Parcă a trecut ciclonul prin camera ta.”
Mama m-a învăţat RELIGIE: “Roagă-te să nu rămână murdar covorul.”
Mama m-a învăţat să APRECIEZ UN LUCRU BINE FĂCUT: “Dacă aveţi de gând să vă omorâţi unul pe altul, duceţi-vă afară – aici abia ce am terminat curăţenia!”
Mama m-a învăţat LOGICA: “Pentru că am spus eu, de-aia.”
Mama m-a învăţat IRONIA: “Continuă să plângi că îţi dau eu ţie motiv să plângi.”
Mama m-a învăţat OSMOZa: “Taci şi mănâncă-ţi supa!”

Niciun comentariu: